Duallayer -::- Barış 'n Türker ' s Area !
Anasayfa | Kayıt | Giriş Hoşgeldiniz Guest | RSS
[ Yeni mesaj · Üyeler · Forum kuralları ! · Arama · RSS ]
  • Page 1 of 1
  • 1
Honda 1000RR FIREBLADE
sezginDate: Salı, 2010-08-10, 5:46 PM | Message # 1
Ne ? Biri Araba Mı Dedi
Group: Adminler
Messages: 15
Reputation: 1
Status: ÇevirimDIŞI
Motor: sıvı soğutmalı 4-zamanlı 16 sübaplı DOHC sıralı 4 silindirli
Motor Hacmi(cc): 999
Silindir çapı x stork (mm): 76x55.1
Sıkıştırma oranı: 12,3:1
Yakıt sistemi: PGM-DSFI elektronik yakıt ateşleme sistemi
Max. Güç (kW@dev/dak): 131 / 12000 (178.1 PS)
Max. Tork (Nm@dev/dak): 112 / 8500
Ateşleme: elektronik avanslı bilgisayar kontrollü dijital transistörlü
Çalıştırma: elektirikli
Şanzıman: 6 vites
Güç aktarma: O-ring zincirli
Boyutlar (UxGxY) (mm): 2075x685x1130
Tekerlek arası mesafe (mm): 1410
Sele yüksekliği (mm): 820
Yerden açıklık (mm) : 130
Yakıt kapasitesi (litre): 17,7 (4lt yedek dahil)

Tekerlekler
Ön : 3 kollu aliminyum döküm
arka : 3kollu aliminyum döküm

Lastikler
Ön : 120/70 ZR17 M/C (58W)
Arka: 190/50 ZR17 M/C (73W)

Süspansiyon
Ön: kademesiz önyükleme, sıkıştırma ve açılma ayarlı, 43mm'lik ters HMAS kartuş tipi teleskobik çatal, 120 mm esneme aralığı
Arka: 10 kademeli önyükleme ve kademesiz sıkıştırma ve açılma ayarlı, gaz şarjlı HMAS amortisörlü unit pro link, 135mm esneme aralıklı

Frenler
Ön: 4 piston kaliperli 320x4,5mm'lik hidrolik çift disk, cüruflu metal balatalı
Arka: tek piston kaliperli 220x5mm'lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı

Ağırlık (kg)-(sıvılarla beraber): 199 kg (ön:105kg; arka:94 kg)

 
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Reklam Alanı
Aşağıdaki Reklamlara Günde BİR kez tıklayarak bize destek olabilirsiniz.


Hosted by uCoz