Motor: sıvı soğutmalı 4-zamanlı 16 sübaplı DOHC sıralı 4 silindirli
Motor Hacmi(cc): 599
Silindir çapı x stork (mm): 67x42,5
Sıkıştırma oranı: 12,2:1
Yakıt sistemi: PGM-DSFI elektronik yakıt ateşleme sistemi
Max. Güç (kW@dev/dak): 88.1 / 13500 (119.8 PS)
Max. Tork (Nm@dev/dak): 66 / 11250
Ateşleme: elektronik avanslı bilgisayar kontrollü dijital transistörlü
Çalıştırma: elektirikli
Şanzıman: 6 vites
Güç aktarma: O-ring zincirli
Boyutlar (UxGxY) (mm): 2010x685x1105
Tekerlek arası mesafe (mm): 1375
Sele yüksekliği (mm): 820
Yerden açıklık (mm) : 135
Yakıt kapasitesi (litre): 18 (3,5lt yedek dahil) Tekerlekler
Ön : 3 kollu aliminyum döküm
arka : 3kollu aliminyum döküm
Lastikler
Ön : 120/70 ZR17 M/C (58W)
Arka: 180/55 ZR17 M/C (73W)
Süspansiyon
Ön: 41mm'lik, tamamen ayarlanabilen ters HMAS kartuş tipi teleskobik çatal, 120 mm esneme aralığı
Arka: Ayarlanabilir önyükleme ve kademesiz sıkıştırma ve açılma ayarlı, gaz şarjlı amortisörlü unit pro link, 130mm esneme aralıklı
Frenler
Ön: Radyal monteli 4 piston kaliperli 310x4,5mm'lik hidrolik çift disk, cüruflu metal balatalı
Arka: tek piston kaliperli 220x5mm'lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
Ağırlık (kg)-(sıvılarla beraber): 184 kg (ön:95kg; arka:89 kg)
yapı olarak 1000rr ye çok benziyo